Київ, вул Іоанна Павла II (бывшая ул. Патриса Лумумбы), 4/6-А, офіс 907б (наш шоурум зачинено, тільки відправка вантажоперевізниками)
0
Кошик
0.00

Гарантія


Шановні наші ПОКУПЦІ!

При покупці товарів в нашому магазині, Ви маєте право обміняти їх або повернути в разі, якщо вони Вам не підійшли, а також отримати відповідне гарантійне обслуговування куплених товарів згідно із законодавством України. Вся необхідна інформація для Вас надана нижче. Будь ласка, ознайомтеся з нею перед здійсненням покупки.

Гарантія на товари

Гарантія надається майже на весь асортимент товарів в нашому магазині, крім кількох товарних груп. Будь ласка, ознайомтеся нижче, який саме термін гарантії надається на окремі товари.

Гарантія 2 року

Парасольки ТМ Blunt .

Гарантія 1 рік

Шкіряні сумки (включаючи клатчі, портфелі та борсетки) і гаманці ТМ Eterno .

Парасольки ТМ Doppler .

Рюкзаки ТМ One Polar .

Гарантія 6 місяців

Валізи .

Дорожні сумки на коліщатках.

Парасольки , крім ТМ Blunt і Doppler

Гарантія 3 місяці

Шкіряні сумки (включаючи клатчі, портфелі, борсетки) , за винятком шкіряних сумок ТМ Eterno .

Гарантія 1 місяць

Сумки і ремені кожзам ТМ Eterno .

Сумки (включаючи клатчі, портфелі, борсетки) зі шкірозамінника.

Сумки із тканини .

Шкіряні аксесуари (ремені, гаманці і портмоне, візитниці, ключниці , косметички, обкладинки для документів, чохли для телефонів).

Сумки на відрядження ручні .

Сумки спортивні, спортивно-дорожні без коліщаток .

Гарантія 2 тижні

Краватки .

Аксесуари з шкірозамінника ( ремені , гаманці і портмоне , візитниці, ключниці, косметички , обкладинки для документів, чохли для телефонів).

Пляжні сумки .

Сонцезахисні окуляри .

Товари, що не підлягають гарантійному обслуговуванню - саме гарантійного ремонту/і/або сервісу, а не обміну.

Шарфи , хустки .

Рукавички .

Купальники , плавки .

Біжутерія .


Гарантійне обслуговування

При виникненні недоліків в товарі протягом установленого терміну, покупець має право звернутися в магазин з вимогою усунути ці недоліки. Доставити куплений товар з недоліками покупець повинен в магазин самостійно, або скориставшись послугами кур'єра. Вартість послуги виклику кур'єра складає 50 грн.

Магазин приймає у покупця товар на гарантійний ремонт і виробляє доставку товару в ремонтну майстерню і безпосередньо ремонт товару за свій рахунок. Після виконання гарантійного ремонту, товар повертається покупцеві в магазині, тобто покупець повинен приїхати за товаром самостійно, або воспользова ться послугами кур'єра. Вартість послуги виклику кур'єра складає 50 грн.

Закон України від 1 грудня 2005 № 3161 - IV «Про захист прав споживачів»,

ст. 8, пункт 1.

«У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач , в порядку і в терміни, встановлені законодавством, має право вимагати:

1) пропорційного зменшення ціни;

2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару » .

У разі, якщо виявлений покупцем недолік в товарі не відноситься до такого, який підлягає гарантійному ремонту (наприклад : був вирваний шматок шкіри через необережну експлуатації або потерлася поверхню шкіри в ході експлуатації), магазин завжди йде назустріч покупцеві і пропонує, якщо це можливо, здійснити ремонт товару за рахунок клієнта в нашій гарантійній майстерні.

У такому випадку, покупець може виконати самостійно доставку товару в гарантійну майстерню або скористатися послугами кур'єра магазину. Вартість послуги доставки товару в гарантійну майстерню кур'єром становить 50 грн.

Магазин Trade-City завжди піклується про своїх клієнтів, тому в деяких випадкух , якщо виникла поломка товару, можливо гарантійне обслуговування навіть по закінченню термінів гарантії . Покупцеві необхідно в такому випадку звернутися до менеджерів магазину і обговорити питання, які виникають. Остаточне рішення по гарантійному обслуговуванню в такій ситуації залежить від терміну простроченої гарантії і від виду ушкоджень товару .

Гарантійне обслуговування поширюється на товари, які були в експлуатації за призначенням, в наступних випадках.

1. Неправильна робота або поломки фурнітури вироби: замки, блискавки, застібки, карабіни, пряжки.

2. відпадання деталей вироби - наприклад, у валізи відвалилися коліщатка.

3. Розійшовся шви в виробі - наприклад, розійшовся шов між секторами купола парасольки .

4. Розриви або розійшлися шви підкладали виробів.

5. Розриви або розійшлися шви між елементами виробів - наприклад, ручки сумки відірвалися від сумки.

6. Розриви або надриви елементів виробів - наприклад, сама ручка розірвалася.

Гарантійне обслуговування не поширюється на товари в зазначених нижче випадках.

1. На вироби, які були використані не за призначенням або були пошкоджені під час неправильної експлуатації - наприклад, перевантаженість сумки, як за обсягом, так і за вагою, - надмірне застосування сили до виробу та інше.

2. При наявності у товару ушкоджень у разі:

2.1. нещасного випадку, і самостійна заміна деталей;

2.2. тесту на якість виробу, на втрату елемента вироби;

2.3. нормального тимчасового експлуатаційного терміну;

2.4. впливу на виріб: хімічних речовин, високих температур, води, теплових джерел і сонячних променів - наприклад, сонцезахисні окуляри тривалий час перебували під прямими сонячними променями (були залишені на пляжі), внаслідок чого розплавилися або вигоріли лінзи.

3. На поверхні товарів: в результаті експлуатації та природного зносу, а саме: подряпини на поверхні шкіри сумки, фурнітури (металевих поверхонь будь-яких деталей вироби), лінзі або пластиці в окулярах, ручках парасольок, тканини купола парасольок (також дірки); шарфи з затяжками та інші види дефектів.

Обмін і повернення товарів на гарантії

У разі, якщо при виникненні гарантійного зобов'язання по купленому товару магазин передає товар на гарантійний ремонт і товар визнається що не підлягає ремонту, магазин проводить незалежну експертизу товару на наявність в ньому заводський брак.

Якщо товар визнається таким, в якому є заводський брак, який не підлягає ремонту, магазин пропонує покупцеві замінити товар на аналогічний або повернути гроші.


Закон України від 1 грудня 2005 № 3161 -
IV « Про захист прав споживачів »,

ст. 8, пункт 1, абзац 2.

«У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених при необхідності висновком експертизи , споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

2) вимагати заміни товару на такий же товар або аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар».


У будь-яких інших випадках , відповідно до законодавства України, обмін і повернення товарів , що знаходяться на гарантійному обслуговуванні, не провадиться .


Обмін протягом 14 днів після покупки

Всі товари, які Ви купуєте в нашому магазині, підлягають обміну, якщо вони не були у використанні, незалежно від виду товару. Винятком є манікюрні набори і приладдя для аксесуари.

Ми розуміємо, що іноді дуже вибрати товари тільки по фотографіях, і особливо складно буває з вибором розміру, навіть з урахуванням зазначених на сайті параметрів. Тому ми завжди йдемо назустріч нашим покупцям і обмінюємо усі товари, крім вище зазначених.

Безсумнівною перевагою нашого магазину для Вас є те, що ми обмінюємо навіть купальники, шарфи, рукавички, якщо вони не були у використанні .


Додаток № 3 до постанови КМУ від 19 березня 1994 № 172

Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)


непродовольчі товари:

корсетні товари

перо-пухові вироби

мундштуки

прилади для гоління - не обмінюється

помазки для гоління - не обмінюється

гребінця, гребінці та щітки масажні

рукавички - обмінюємо

тканини

білизна натільна - обмінюємо

білизна постільна - обмінюємо

панчішно-шкарпеткові вироби - обмінюємо

інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки і т . Д.) - не обмінюється

ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння


Зверніть увагу , що товари з розділу « Уцінений товар  » обміну та поверненню не підлягають . Це відноситься і до поношеним речей без бирки .

У разі , якщо протягом 14 днів з моменту покупки Ви повертаєте товар в належному вигляді (тобто зі збереженою упаковкою і бирками), Ви можете вибрати для себе в аналогічній товарній групі або ж із загального асортименту магазину інший товар (інші товари), які Ви можете придбати натомість повертається.

Якщо ново вибраний товар є дорожчим, ніж повернутий, Ви доплачуєте різницю в магазині. Якщо ново обраний товар є дешевшим, ніж повертається, Вам відшкодовується різниця у вартості між повернутим і ново обраним товаром.

Для того щоб обміняти товар, Вам необхідно під'їхати в наш офіс . Також Ви маєте можливість здійснювати обмін товару, скориставшись послугами кур'єра. Вартість послуги виклику кур'єра складає 50 грн.

Повернення протягом 14 днів після покупки

Ми піклуємося про Ваші права покупця, а тому протягом двох тижнів Ви можете повернути товар . Єдина вимога - збереження упаковки (тряпичной сумки, коробки, подарункової упаковки, а також целофановою і паперової упаковок) і бирок.

Всі товари, які Ви купуєте в нашому магазині, підлягають поверненню, якщо вони не були у використанні, незалежно від виду товару. Винятком є манікюрні набори і приладдя для аксесуари.

Дуже зручним для Вас перевагою нашого магазину є те, що збереження чека не обов'язково для здійснення повернення : навіть якщо Ви втратили чек, повернення товарів можливий. Також дуже важливо , що ми повертаємо навіть купальники, шарфи, рукавички, якщо вони не були у використанні .

Клієнти, які купують товар, скориставшись послугою «Накладений платіж» від «Нової пошти» та інших перевізників, перед оплатою за отриманий замовлення повинні перевірити якість і зовнішній вигляд товару . Будь ласка, переконайтеся в тому, що отриманий Вами товар без шлюбу і пошкоджень, так як після оплати претензії до зовнішнім виглядом товару не приймаються.

У разі, якщо Вами був виявлений не візуальний, а заводський брак під час експлуатації товару після отримання, товар може бути повернутий в магазин за умовами покупки для подальшого гарантійного обслуговування - детальніше про це Ви можете прочитати в параграфі «Гарантійне обслуговування» .

Для того щоб повернути товар, Вам необхідно під'їхати в наш офіс . Також Ви маєте можливість здійснювати повернення, скориставшись послугами кур'єра. Вартість послуги виклику кур'єра складає 50 грн.

Зверніть також, будь ласка, увагу на правила магазину, згідно з якими здійснюється повернення товару покупцем протягом 14 днів з моменту покупки .

1. У разі, якщо товар був куплений в комплекті з подарунком, покупець повинен повернути і товар, і подарунок.

2. У разі, якщо товар був куплений в комплекті і на другий товар в чеку була надана знижка на умовах купівлі комплекту, покупець повинен або повернути комплект товарів , або розрахуватися за другий товар по його звичайною ціною (не за ціною в комплекті).

3. У разі, якщо на куплених товарів було кілька за умовами акцій магазину, покупець повинен або повернути повний акційний набір товарів , або розрахуватися за інші товари за їх звичайною ціною (не за акційною ціною).

4. У разі, якщо покупець повертає товар, скориставшись послугами «Нової Пошти» або інших перевізників, він повинен оплатити доставку товару назад в магазин .

Повернення грошових коштів

Покупець, повертаючи товар протягом 14 днів з моменту покупки, в належному вигляді (тобто зі збереженою упаковкою, бирками), відповідно до законодавства України має право на відшкодування коштів, внесених в оплату товару:

1. в момент повернення товару в магазині.

2. У разі, якщо в момент повернення товару в магазині не виявилося необхідної суми для здійснення повернення внесеної оплати, магазин має право виплатити грошові кошти в сумі внесеної оплати за товар покупцеві протягом семи днів з моменту повернення товару.

Для отримання грошових коштів в сумі внесеної оплати за повернутий товар, в разі, якщо в магазині в момент повернення не буде необхідної суми, покупець повинен приїхати в магазин повторно самостійно.


Закон України від 1 грудня 2005 № 3161 - IV «Про захист прав споживачів»,

ст. 8, пункт 7, абзац 3.

«гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші в день розірвання договору - в

інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом 7 (семи) днів ».

Ми з радістю дамо Вам консультацію щодо умов надання гарантії на всі наші товари по телефону або в електронному листі .

Якщо у Вас є додаткові питання - звертайтеся, будь ласка!

Нехай усі Ваші покупки будуть не тільки приємними і красивими, але ще і з гарантією

- купуйте з Trade-City. ua


Патриса Лумумбы, 4/6, оф. 901 01042 Киев