Шановні наші ПОКУПЦІ! При покупці товарів в нашому магазині, Ви маєте право обміняти їх або повернути в разі, якщо вони Вам не підійшли, а також отримати відповідне гарантійне обслуговування куплених товарів згідно із законодавством України. Вся необхідна інформація для Вас надана нижче. Будь ласка, ознайомтеся з нею перед здійсненням покупки. Гарантія на товари
Гарантія надається майже на весь асортимент товарів в нашому магазині, крім кількох товарних груп. Будь ласка, ознайомтеся нижче, який саме термін гарантії надається на окремі товари.
Гарантійне обслуговування
При виникненні недоліків в товарі протягом установленого терміну, покупець має право звернутися в магазин з вимогою усунути ці недоліки. Доставити куплений товар з недоліками покупець повинен в магазин самостійно, або скориставшись послугами кур'єра. Вартість послуги виклику кур'єра складає 50 грн. Магазин приймає у покупця товар на гарантійний ремонт і виробляє доставку товару в ремонтну майстерню і безпосередньо ремонт товару за свій рахунок. Після виконання гарантійного ремонту, товар повертається покупцеві в магазині, тобто покупець повинен приїхати за товаром самостійно, або воспользова ться послугами кур'єра. Вартість послуги виклику кур'єра складає 50 грн.
У разі, якщо виявлений покупцем недолік в товарі не відноситься до такого, який підлягає гарантійному ремонту (наприклад : був вирваний шматок шкіри через необережну експлуатації або потерлася поверхню шкіри в ході експлуатації), магазин завжди йде назустріч покупцеві і пропонує, якщо це можливо, здійснити ремонт товару за рахунок клієнта в нашій гарантійній майстерні. У такому випадку, покупець може виконати самостійно доставку товару в гарантійну майстерню або скористатися послугами кур'єра магазину. Вартість послуги доставки товару в гарантійну майстерню кур'єром становить 50 грн. Магазин Trade-City завжди піклується про своїх клієнтів, тому в деяких випадкух , якщо виникла поломка товару, можливо гарантійне обслуговування навіть по закінченню термінів гарантії . Покупцеві необхідно в такому випадку звернутися до менеджерів магазину і обговорити питання, які виникають. Остаточне рішення по гарантійному обслуговуванню в такій ситуації залежить від терміну простроченої гарантії і від виду ушкоджень товару . Гарантійне обслуговування поширюється на товари, які були в експлуатації за призначенням, в наступних випадках. 1. Неправильна робота або поломки фурнітури вироби: замки, блискавки, застібки, карабіни, пряжки. 2. відпадання деталей вироби - наприклад, у валізи відвалилися коліщатка. 3. Розійшовся шви в виробі - наприклад, розійшовся шов між секторами купола парасольки . 4. Розриви або розійшлися шви підкладали виробів. 5. Розриви або розійшлися шви між елементами виробів - наприклад, ручки сумки відірвалися від сумки. 6. Розриви або надриви елементів виробів - наприклад, сама ручка розірвалася. Гарантійне обслуговування не поширюється на товари в зазначених нижче випадках. 1. На вироби, які були використані не за призначенням або були пошкоджені під час неправильної експлуатації - наприклад, перевантаженість сумки, як за обсягом, так і за вагою, - надмірне застосування сили до виробу та інше. 2. При наявності у товару ушкоджень у разі: 2.1. нещасного випадку, і самостійна заміна деталей; 2.2. тесту на якість виробу, на втрату елемента вироби; 2.3. нормального тимчасового експлуатаційного терміну; 2.4. впливу на виріб: хімічних речовин, високих температур, води, теплових джерел і сонячних променів - наприклад, сонцезахисні окуляри тривалий час перебували під прямими сонячними променями (були залишені на пляжі), внаслідок чого розплавилися або вигоріли лінзи. 3. На поверхні товарів: в результаті експлуатації та природного зносу, а саме: подряпини на поверхні шкіри сумки, фурнітури (металевих поверхонь будь-яких деталей вироби), лінзі або пластиці в окулярах, ручках парасольок, тканини купола парасольок (також дірки); шарфи з затяжками та інші види дефектів. Обмін і повернення товарів на гарантії
У разі, якщо при виникненні гарантійного зобов'язання по купленому товару магазин передає товар на гарантійний ремонт і товар визнається що не підлягає ремонту, магазин проводить незалежну експертизу товару на наявність в ньому заводський брак. Якщо товар визнається таким, в якому є заводський брак, який не підлягає ремонту, магазин пропонує покупцеві замінити товар на аналогічний або повернути гроші.
У будь-яких інших випадках , відповідно до законодавства України, обмін і повернення товарів , що знаходяться на гарантійному обслуговуванні, не провадиться . Обмін протягом 14 днів після покупки
Всі товари, які Ви купуєте в нашому магазині, підлягають обміну, якщо вони не були у використанні, незалежно від виду товару. Винятком є манікюрні набори і приладдя для аксесуари. Ми розуміємо, що іноді дуже вибрати товари тільки по фотографіях, і особливо складно буває з вибором розміру, навіть з урахуванням зазначених на сайті параметрів. Тому ми завжди йдемо назустріч нашим покупцям і обмінюємо усі товари, крім вище зазначених. Безсумнівною перевагою нашого магазину для Вас є те, що ми обмінюємо навіть купальники, шарфи, рукавички, якщо вони не були у використанні .
Зверніть увагу , що товари з розділу « Уцінений товар » обміну та поверненню не підлягають . Це відноситься і до поношеним речей без бирки . У разі , якщо протягом 14 днів з моменту покупки Ви повертаєте товар в належному вигляді (тобто зі збереженою упаковкою і бирками), Ви можете вибрати для себе в аналогічній товарній групі або ж із загального асортименту магазину інший товар (інші товари), які Ви можете придбати натомість повертається. Якщо ново вибраний товар є дорожчим, ніж повернутий, Ви доплачуєте різницю в магазині. Якщо ново обраний товар є дешевшим, ніж повертається, Вам відшкодовується різниця у вартості між повернутим і ново обраним товаром. Для того щоб обміняти товар, Вам необхідно під'їхати в наш офіс . Також Ви маєте можливість здійснювати обмін товару, скориставшись послугами кур'єра. Вартість послуги виклику кур'єра складає 50 грн. Повернення протягом 14 днів після покупки
Ми піклуємося про Ваші права покупця, а тому протягом двох тижнів Ви можете повернути товар . Єдина вимога - збереження упаковки (тряпичной сумки, коробки, подарункової упаковки, а також целофановою і паперової упаковок) і бирок. Всі товари, які Ви купуєте в нашому магазині, підлягають поверненню, якщо вони не були у використанні, незалежно від виду товару. Винятком є манікюрні набори і приладдя для аксесуари. Дуже зручним для Вас перевагою нашого магазину є те, що збереження чека не обов'язково для здійснення повернення : навіть якщо Ви втратили чек, повернення товарів можливий. Також дуже важливо , що ми повертаємо навіть купальники, шарфи, рукавички, якщо вони не були у використанні . Клієнти, які купують товар, скориставшись послугою «Накладений платіж» від «Нової пошти» та інших перевізників, перед оплатою за отриманий замовлення повинні перевірити якість і зовнішній вигляд товару . Будь ласка, переконайтеся в тому, що отриманий Вами товар без шлюбу і пошкоджень, так як після оплати претензії до зовнішнім виглядом товару не приймаються. У разі, якщо Вами був виявлений не візуальний, а заводський брак під час експлуатації товару після отримання, товар може бути повернутий в магазин за умовами покупки для подальшого гарантійного обслуговування - детальніше про це Ви можете прочитати в параграфі «Гарантійне обслуговування» . Для того щоб повернути товар, Вам необхідно під'їхати в наш офіс . Також Ви маєте можливість здійснювати повернення, скориставшись послугами кур'єра. Вартість послуги виклику кур'єра складає 50 грн. Зверніть також, будь ласка, увагу на правила магазину, згідно з якими здійснюється повернення товару покупцем протягом 14 днів з моменту покупки . 1. У разі, якщо товар був куплений в комплекті з подарунком, покупець повинен повернути і товар, і подарунок. 2. У разі, якщо товар був куплений в комплекті і на другий товар в чеку була надана знижка на умовах купівлі комплекту, покупець повинен або повернути комплект товарів , або розрахуватися за другий товар по його звичайною ціною (не за ціною в комплекті). 3. У разі, якщо на куплених товарів було кілька за умовами акцій магазину, покупець повинен або повернути повний акційний набір товарів , або розрахуватися за інші товари за їх звичайною ціною (не за акційною ціною). 4. У разі, якщо покупець повертає товар, скориставшись послугами «Нової Пошти» або інших перевізників, він повинен оплатити доставку товару назад в магазин .
Повернення грошових коштів Покупець, повертаючи товар протягом 14 днів з моменту покупки, в належному вигляді (тобто зі збереженою упаковкою, бирками), відповідно до законодавства України має право на відшкодування коштів, внесених в оплату товару: 1. в момент повернення товару в магазині. 2. У разі, якщо в момент повернення товару в магазині не виявилося необхідної суми для здійснення повернення внесеної оплати, магазин має право виплатити грошові кошти в сумі внесеної оплати за товар покупцеві протягом семи днів з моменту повернення товару. Для отримання грошових коштів в сумі внесеної оплати за повернутий товар, в разі, якщо в магазині в момент повернення не буде необхідної суми, покупець повинен приїхати в магазин повторно самостійно.
Ми з радістю дамо Вам консультацію щодо умов надання гарантії на всі наші товари по телефону або в електронному листі . Якщо у Вас є додаткові питання - звертайтеся, будь ласка! Нехай усі Ваші покупки будуть не тільки приємними і красивими, але ще і з гарантією - купуйте з Trade-City. ua |